+31 (0)77 324 1930 receptie@colmore.nl
  1. Klantenservice
  2.  » F.A.Q.

Veel gestelde vragen

Algemene vragen

Waar kan ik het dichtstbijzijnde filiaal vinden?

U vindt onze Cash & Carry aan de Floralaan 25, 5928 RD in Venlo. Ook kunt u onze stand bezoeken in de Trends & Trade inkoopcentra in Venlo en TiCa in Aalsmeer. Alle locaties zijn goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.

Wat zijn de openingstijden?

Onze Cash & Carry is 7 dagen per week voor u geopend. Bekijk het overzicht van onze openingstijden op onze website bij het item openingstijden

Hoe kan ik een klant bij Colmore worden?

Hoe kan ik betalen bij Colmore?

U kunt bij Colmore op onderstaande manieren betalen:

  • In cash
  • PIN
  • VISA
  • Maestro
  • MasterCard

Wat is het toegangsbeleid?

Colmore geeft toegang aan de pashouder met een maximum van één gast. De minimumleeftijd voor toegang tot onze Cash & Carry is 18 jaar. Kinderen onder de 18 en huisdieren zijn niet toegestaan. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze huisregels.

Waar kan ik controleren of een artikel op voorraad is?

U kunt een groot deel van het assortiment online bekijken op www.colmorecollections.nl (alleen voor geregistreerde colmore klanten), waar u ook de actuele (online) prijs en voorraadinformatie vindt. Staat het product dat u zoekt niet online? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling.

Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?

U kunt een kopie factuur aanvragen door een e-mail te sturen naar receptie@colmore.nl, met vermelding van uw klantnummer, de datum van aankoop en het artikel. U kunt ook een kopie factuur aanvragen bij de receptie op de locatie.

Hoe kan ik een klacht indienen over artikelen?

U kunt dit doen bij de receptie in onze Cash & Carry in Venlo. Houdt u bij het indienen van een klacht rekening met het volgende:

  • Klacht binnen 5 werkdagen na aankoop.
  • Op afgeprijsde artikelen kan niet worden geklaagd.
  • Glas dient direct aan de kassa gecontroleerd te worden, latere klachten worden niet in behandeling genomen.

Kan ik de prijs van een specifiek artikel opvragen?

Onze geregistreerde klanten kunnen een groot deel van het assortiment online bekijken op www.colmorecollections.nl. Staat het product waar u naar op zoek bent niet online? Neem dan contact op met de afdeling Verkoop door een e-mail te sturen naar sales@colmore.nl.

Hoe gaat Colmore om met mijn privacy?

Bij Colmore gaan we zorgvuldig met uw gegevens om. Uw privacy verdient onze zorg. Lees voor meer informatie onze verklaring over ons privacybeleid.

Colmore toegangskaart vragen

Kan ik aankopen doen met een toegangspas van een andere aankooppunt (eg Trends & Trade)?

Nee, u kunt alleen aankopen doen in onze Cash & Carry met een Colmore loyalty kaart.

Wat moet ik doen als ik mijn Colmore klantenkaart kwijt ben?

Meld het verlies van uw Colmore-klantenpas via het contactformulier, bij de receptie op de locatie of schriftelijk:
Colmore, Floralaan 25, 5928 RD te Venlo.

Hoe kan ik van aankoopvertegenwoordiger(s) veranderen?

U geeft de wijziging schriftelijk door, ondertekend door de beslissingsbevoegde die op het uittreksel van de Kamer van Koophandel staat vermeld. U stuurt dit naar:
Colmore BV
Floralaan 25
5928 RD Venlo
Of per e-mail naar: receptie@colmore.nl

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Wilt u uw (factuur)adres wijzigen? Geef de adreswijziging dan door per e-mail aan receptie@colmore.nl, in het filiaal bij de receptie of per brief aan:
Colmore, Floralaan 25, 5928 RD Venlo.
Vergeet niet een kopie van uw nieuwe Kamer van Koophandel uittreksel mee te sturen.

Colmore nieuwsbrief vragen

Kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

Colmore verstuurt elke week een digitale nieuwsbrief met actuele informatie en aankondigingen van acties. U kunt zich inschrijven voor de nieuwsbrief door dit aan te geven op het inschrijfformulier. Als u zich wilt afmelden voor de nieuwsbrief, kunt u dit doen via de link onderaan de nieuwsbrief.

Wordt klant!

Colmore levert alleen aan professionals zoals detailhandelaren in woninginrichting, hotelindustrie & gastronomie.

U kunt alleen bij Colmore kopen als u in het bezit bent van een Colmore klantenkaart. U kunt een klantenkaart aanvragen bij de receptie van onze Cash & Carry in Venlo.

Hiervoor hebben wij een kopie van uw Kamer van Koophandel inschrijving nodig waaruit blijkt dat uw bedrijf tot een van de volgende doelgroepen behoort.

U dient bij elk bezoek een geldig legitimatie- en/of identificatiebewijs te kunnen tonen aan de receptie.

Alleen voor B2B professionals!

  • RReseller of professionele eindgebruiker
  • RProfessionele aankoop van huis-, geschenk-, tuin-, meubel- en decoratieartikelen
  • RIngeschreven bij de kamer van koophandel
  • RIn het bezit van een geldig BTW-nummer, indien van toepassing
  • RIn het bezit van een geldig identiteitsbewijs

Bovenstaande criteria hanteren wij bij het toekennen van een klantenkaart bij Diga Colmore.

Als u vragen heeft kunt u uiteraard contact met ons opnemen!